Trening pośladków. Najlepsze ćwiczenia na pupę

 

Atutem każdej kobiety jest piękna pupa. Każda z nas marzy, by była ona jak najbardziej jędrna i gładka. Taki efekt można osiągnąć dzięki skutecznym ćwiczeniom. Oto one!

Do lata pozostały niespełna dwa miesiące. To już ostatni dzwonek, by zająć się walką o wymarzoną sylwetkę w okresie bikini. Wykorzystaj ten czas, by był on  motywacją i spełnieniem. Nie musisz wylewać z siebie siódmych potów, by osiągnąć sukces. Oto kilka propozycji na ćwiczenia, które podniosą, wymodelują oraz ujędrnią Twoją pupę.

 

Ćwiczenia z Mel B

Trening z Mel B to jeden z najprostszych, ale i najskuteczniejszych treningów na jędrne pośladki. Co najważniejsze, sama instruktorka mówi, na co powinnaś zwrócić szczególną uwagę, co sprawia, że każde zadanie wykonasz poprawnie. Dodatkowy atut tego zestawu – jest on na tyle krótki, że na pewno kilka razy w tygodniu znajdziesz 10 minut, by zrobić wszystkie ćwiczenia. Regularne treningi na pewno przyniosą oczekiwane efekty w niedługim czasie. Mel B to jedna z najbardziej sympatycznych instruktorek fitness. Nie mówi za dużo, motywuje i sama wspomina o jej problemach z ćwiczeniami, co dodatkowo wspiera i motywuje. Zepnij pośladki i siadaj na matę z Mel B!

Zobacz także: 5 sposobów na płaski brzuch

 

Ćwiczenia z Chodakowską

Ewa Chodakowska to najbardziej znana instruktorka fitness w Polsce. Osiągnęła ogromny sukces dzięki swojej charyzmie i ciężkiej pracy. W jej ślady poszły miliony Polek, które razem z nią rozpoczęły walkę o piękną sylwetkę. Dziś wciąż motywuje, zachęca do działania i nagrywa kolejne programy treningowe. Każdy zestaw trwa około 40-50 minut. Dla doświadczonych, jest to idealny sposób, by wzmocnić mięśnie, a dodatkowo wyrzeźbić swoją figurę. Wszystkie ćwiczenia zawarte w danym zestawieniu nie skupiają się na jednej partii ciała, aczkolwiek są idealne do tego, by wysmuklić i ujędrnić pupę. Na profilu na Instagramie lub Facebooku Ewy w zestawieniach kobiet przed i po widać znaczne podniesienie ich pośladków oraz ujędrnienie całego ciała. Ci, którzy dopiero rozpoczynają swoją drogę z treningami i wiedzą, że włączanie całego treningu Ewy to jak rzucanie się z motyką na słońce, mogą wybrać jej sześciominutowe zestawy. One zaś skupiają się na poszczególnych partiach ciała. Wykonuj to, o co prosi Cię instruktorka i słuchaj, na co zwraca uwagę. Odpalaj Ewę i do boju!

Zobacz także: Ćwiczenia na płaski brzuch – jak szybko poprawić wygląd tej części ciała?

 

 

Przysiady

Tak, nie przywidziało Ci się. To najprostsze i najskuteczniejsze ćwiczenie na podniesienie i ujędrnienie pośladków. Sama zdecyduj, ile przysiadów będziesz robiła dziennie. To od Ciebie zależy regularność oraz intensywność wykonywania tego ćwiczenia. Stań w delikatnym rozkroku, wyprostuj plecy, wyciągnij ręce do przodu. Ugnij kolana tak, by łydki oraz uda stanowiły kąt prosty.

Zobacz także: 5 mitów związanych z dietą

 

Unoszenie pośladków

Skutecznym oraz dość przyjemnym ćwiczeniem na mięśnie pośladków jest ich unoszenie w pozycji leżącej. Poprawne wykonywanie to klucz do sukcesu. Twoje ciało w momencie uniesienia pośladków powinno stanowić linię prostą. Jeśli chcesz mocniej poczuć, jak pracują Twoje mięśnie przy wykonywaniu tego ćwiczenia, na biodrach połóż ciężarek.

 

Zobacz także: Jak biegać żeby schudnąć?

Share on Facebook
Share on Twitter
Please reload

Ostatnie posty
Please reload

RSS Feed

Skontaktuj się z nami

Znajdziesz nas:

  • Facebook Social Icon
  • Instagram Social Icon
  • snapchat dailyvibes
  • YouTube Social  Icon

DailyVibes - kulturalny, lifestylowy portal.
Znajdziesz tu: recenzje filmów, książek i spektakli, zdrowe przepisy, artykuły o zwierzętach, publicystykę, ciekawostki o zdrowiu, urodzie i sporcie.
Codzienna dawka pozytywnych wibracji!

Warszawa, Polska