5 sposobów na płaski brzuch

 

Płaski brzuch to marzenie wielu kobiet i mężczyzn. Droga do jego osiągnięcia nie jest łatwa i wymaga wyrzeczeń. Nie jest to jednak niemożliwe. Wystarczy zastosować się do kilku wskazówek.

Są dwie drogi prowadzące do eliminacji nadmiaru tkanki tłuszczowej z brzucha: dieta oraz ćwiczenia. By efekt płaskiego brzucha stał się realny, warto połączyć te dwie metody. Zacznij od zmiany nawyków żywieniowych. Modyfikacja przyzwyczajeń nabytych przez długie lata jest trudniejsza niż wyjście na siłownię, a co za tym idzie, wymaga więcej uwagi.

 

Unikaj cukru i tłuszczu

Niby to oczywiste, ale wciąż o tym zapominamy. Odwiedziny w McDonaldzie, częste spożywanie słodyczy, słonych przekąsek oraz alkoholu nie dość, że nie pomoże w spalaniu tłuszczu z brzucha, to jeszcze wywoła efekt odkładania się kolejnych fałdek tłuszczu. Wyeliminuj lub znacznie ogranicz (np. raz w tygodniu do cheat meal) spożywanie śmieciowego jedzenia i słodyczy, a szybko zauważysz efekty. Zmień również swoje codzienne nawyki – zamiast smażenia na głębokim tłuszczu wybieraj pieczenie, a ziemniaki zastąp kaszą lub makaronem razowym.

 

Postaw na wodę

Wydaje Ci się, że spożywasz kalorie wyłącznie jedząc? Nic bardziej mylnego. Niezdrowe cukry wnikają do naszego organizmu również za pomocą słodkich i gazowanych napojów. Zamiast coli czy słodzonych soków postaw na wodę oraz zieloną herbatę. Zwłaszcza ta druga ma pozytywny wpływ na spalanie tłuszczu z okolic brzucha.

 

Graj w zielone

Zielone warzywa nie dość, że mają mało kalorii, to są bogate w błonnik i przeciwutleniacze. Jedz regularnie sałaty, szpinak oraz jarmuż, a zobaczysz jak te zielona cuda pomogą Ci w osiągnięciu płaskiego brzucha. Pamiętaj, że również inne warzywa (z wyjątkiem strączkowych) warto włączyć w większej ilości do swojej diety. Kolorowy talerz to nie tylko potężna dawka witamin, ale również wymierna pomoc w drodze do wymarzonej sylwetki.

Ćwicz aerobowo

Zgromadzony tłuszcz na brzuchu najlepiej wypocić i spalić. Jak to zrobić? Postaw na ćwiczenia aerobowe, czyli wykonywane odpowiednio długo, ale z umiarkowaną intensywnością. Idealnym rozwiązaniem będzie bieganie, jazda na rowerze, pływanie czy nawet szybki marsz. Wybierz coś dla siebie i pamiętaj o tym, by ćwiczyć regularnie. Zacznij od 3 sesji tygodniowo.

 

Musztruj brzuch

Na nic zdadzą się setki brzuszków, jeśli nie wykonujesz ćwiczeń aerobowych. Wyrzeźbione mięśnie skryte pod warstwą tłuszczu nie będą widoczne. Jeśli jednak bieganie czy jazdę na rowerze będziesz przeplatał treningiem brzucha, efekt może być powalający. Rób co drugi dzień brzuszki lub inne odpowiadające Ci ćwiczenia, a zobaczysz, że Twój brzuch będzie się zmieniał. Pamiętaj jednak, że takie ćwiczenia nie prowadzą do spalania tłuszczu z brzucha, a są jedynie uzupełnieniem ćwiczeń aerobowych.

 

Podstawą w walce z nadmiarem tłuszczu na brzuchu jest cierpliwość. Nie nastawiaj się, że po tygodniu ćwiczeń i diety osiągniesz płaski brzuch. To długa droga, pełna wyrzeczeń i wysiłku. Jeśli nie będziesz odpuszczał, zdrowe nawyki żywieniowe wejdą Ci w krew a regularny trening stanie się równie oczywisty co oddychanie, to możesz być pewien, że osiągniesz swój cel jakim jest ładny, płaski brzuch.

 

Share on Facebook
Share on Twitter
Please reload

Ostatnie posty
Please reload

RSS Feed

Skontaktuj się z nami

Znajdziesz nas:

  • Facebook Social Icon
  • Instagram Social Icon
  • snapchat dailyvibes
  • YouTube Social  Icon

DailyVibes - kulturalny, lifestylowy portal.
Znajdziesz tu: recenzje filmów, książek i spektakli, zdrowe przepisy, artykuły o zwierzętach, publicystykę, ciekawostki o zdrowiu, urodzie i sporcie.
Codzienna dawka pozytywnych wibracji!

Warszawa, Polska