Hasła z reklam, które pamiętamy do dziś cz. I

 

Melodyjne, wpadające w ucho, nie dające o sobie zapomnieć. Pamiętamy je nawet latami i przypominamy w najmniej spodziewanych momentach. Oto hasła z reklam, które pamiętamy do dziś.

W zebraniu tej listy pomogli mi moi wspaniali znajomi fejsbukowi. Dziękuję im za pomoc! Hasła podzieliłam na kategorie i już teraz zapraszam Was na drugą część, bo na jednej na pewno się nie skończy.

 

Pomysłowe dyskonty

W tej kategorii, według mnie, niekwestionowanym królem reklam jest Biedronka. W pamięć zapadły nam na pewno reklamy o produktach Biedronki, które ożyły i prowadzą zabawne dialogi. W tym wszystkim nie możemy zapomnieć o kultowym już haśle dyskontu: „Biedronka – codziennie niskie ceny”.

 

Serię reklam o Heniu i jego uroczej małżonce Krysi, a także innych animowanych postaciach z reklam Tesco pamiętają (chyba) wszyscy. „– Heniu! Jak już się zarumienił, to przewróć boczek! – Juuuż!”.

 

Najnowszy hit, który nuci wiele milionów Polaków co weekend. „Jak sobota to do Lidla, do Lidla…”. Uwaga, bo poniższy link zawiera godzinną wersję piosenki. Rodzina może tego nie wytrzymać. ;)

 

Hasła, których nie potrafimy normalnie przeczytać…

…bo automatycznie je nucimy.

 

„Goździkowa przypomina, na ból głowy – Etopiryna”

Popularna pani doktor i jej lek na ból głowy. Kto jeszcze to nuci za każdym razem, gdy bierze Etopirynę?

 

„Dłuższe życie każdej pralki to Calgon”

Pierwsza wersja tej reklamy pochodzi z 1992 roku! Chociaż głos jest ewidentnie podłożony i jakość pozostawia wiele do życzenia, to każdy z nas wie, jak przedłużyć życie jego pralki.

 

„Velvet – miękki jak aksamit”

 

„Merci – tak podziękuję Ci. Merci, że jesteś tu”

 

„Przebojowe warzywa Bonduelle”

 

Chwytliwe teksty, które identyfikujemy z produktami

 

„Rafaello – wyraża więcej niż tysiąc słów”

Piękne melodie przy nastrojowym fortepianie, wszechobecna biel… Zawsze lubiłam delikatne reklamy moich ulubionych słodyczy.

 

„Vizir – bielsze nie będzie”

Zygmunt Chajzer i jego wywiady z kobietami – tego nie da się przeoczyć. Dlatego hasło przewodnie zapada w pamięć.

 

„Jest Crunchips, jest impreza!”

Seria filmików, w których producent sugeruje, że bez tych chipsów nie byłoby udanej imprezy. A że chipsy najczęściej jemy właśnie na imprezach, to podpisujemy się pod postulatem. ;)

 

„Danio – metoda na głoda”

To zabawne jak szybko leci czas. To hasło reklamowe ma już co najmniej 15 lat!

 

„Atlas – klej OK”

Reklama w stylu militarnym z rymowaną pieśnią była hitem w blokach reklamowych i pewnie nie jeden z nas nucił ją w domu. Bo „z Atlasem lepsza jest robota”.

 

„Redbull doda Ci skrzydeł”

Seria rysunkowych i śmiesznych reklam, które bawiły nas przez wiele lat, a główne hasło używamy do dziś nawet na co dzień.

 

„Co Kropelka sklei, sklei, żadna siła nie rozklei!”

 

Share on Facebook
Share on Twitter
Please reload

Ostatnie posty
Please reload

RSS Feed

Skontaktuj się z nami

Znajdziesz nas:

  • Facebook Social Icon
  • Instagram Social Icon
  • snapchat dailyvibes
  • YouTube Social  Icon

DailyVibes - kulturalny, lifestylowy portal.
Znajdziesz tu: recenzje filmów, książek i spektakli, zdrowe przepisy, artykuły o zwierzętach, publicystykę, ciekawostki o zdrowiu, urodzie i sporcie.
Codzienna dawka pozytywnych wibracji!

Warszawa, Polska